دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام تب گریه

 - دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام تب گریه -

- Download New Song By Ali Lohrasbi Called Tabe Gerye -


دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام تب گریه

 متن آهنگ تب گریه

♫♫♫ تب گریه گرفته چشامو چقد ابریه حال و هوامو ♫♫♫
♫♫♫ به کسی نمی گم دیگه حرفامو ♫♫♫
♫♫♫ کسی که نمی فهمه نگامو داره میمیره دلخوشی هامو ♫♫♫
♫♫♫ کسی نیست دیگه پاک کنه اشکامو ♫♫♫
♫♫ کسی نمیاد بجات عشقم صدا یعنی تو آره هوا یعنی تو ♫♫
♫♫ دلم نمیمیره برات عشقم ما منی تو ♫♫
♫♫ ندارمو دارمت انگار دیوونه شدم ♫♫
♫♫ آخه تو بگو چرا ♫♫
چرا میگی عاشقتم یا نه آره بخدا
♫♫♫
♫ مثل گلدون خشک توی ایوون ♫
♫ که تموم میشه توی زمستون ♫
♫ مثل یخ شده یخ زده قلبامون ♫
♫ مثل من مثل تو مثل بارون ♫
♫ دیگه خیسه چشای دوتامون ♫
♫ نمیره غمو میمونه این مهمون ♫
♫ کسی نمیاد بجات عشقم صدا یعنی تو آره هوا یعنی تو ♫
♫ دلم نمیمیره برات عشقم ما منی تو ♫
♫ ندارمو دارمت انگار دیوونه شدم ♫
♫ آخه تو بگو چرا ♫
♫ چرا میگی عاشقتم یا نه آره بخدا ♫

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.